RETOUREN

Allereerst willen we je vragen om een weloverwogen beslissing te nemen bij het winkelen bij ons. Alle maten en eigenschappen worden vermeld in de productbeschrijving. Als je informatie mist of twijfelt over de maat, aarzel dan niet om ons een bericht te sturen in de chat, een e-mail te sturen of een bericht te sturen via Instagram voordat je bestelt.

Als je gevestigd bent in de EU, heb je onder de regels van de Consumentenbescherming (Verkoop op Afstand) 2000 (DSR) het recht om je bestelling bij ons te retourneren of te ruilen - maar alleen door schriftelijke kennisgeving via e-mail.

Stuur ons een e-mail met de reden van retourneren of het verzoek tot ruilen, tot 7 werkdagen na de dag waarop je je bestelling hebt ontvangen (Nederlands/Engels). Na 7 dagen na ontvangst is je bestelling definitief. Nadat je ons een e-mail hebt gestuurd, zullen we je verzoek bekijken en zo snel mogelijk reageren. Na onze goedkeuring sturen we je het retouradres. We zullen je een ruil aanbieden of een volledige terugbetaling, exclusief de oorspronkelijke verzendkosten en de retourverzendkosten (deze zijn beide voor jouw rekening), en alleen als je items niet binnen de hieronder vermelde uitzonderingen vallen.

Zorg voor degelijke verpakking voor verzending en zorg ervoor dat je het met een traceercode verzendt, want het is jouw verantwoordelijkheid dat je bestelling ons in goede staat bereikt. We raden aan om een verzendbewijs van je postdienst te bewaren in geval van geschillen. We zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourpakketten. Als je ervoor kiest om te ruilen, dekken wij de verzendkosten voor het door jou gekozen nieuwe item. Als we het te ruilen item niet terugkrijgen, zullen we regelen dat deze op jouw kosten bij je wordt opgehaald.

Enkele uitzonderingen:

  • Teruggestuurde items die er gedragen/versleten uitzien of ruiken.
  • Teruggestuurde items zonder labels, hiervoor ontvang je een cadeaubon.
  • Teruggezonden items die incompleet zijn (bijvoorbeeld ontbrekende riemen).
  • Upcycled zijden tote bags.
  • Teruggestuurde items vanwege lichte verschillen in patroonplaatsing.
  • Items met kleine onvolkomenheden vanwege hun unieke handgemaakte aard.
  • Vintage items.
  • Items gekocht in de sale kunnen online niet geretourneerd worden, in de winkel geldt een retourtermijn van 3 dagen voor geld terug en 5 dagen voor een tegoedbon.

Als je besluit een retour te sturen zonder kennisgeving of onze goedkeuring - als geen van de bovenstaande uitzonderingen van toepassing is - ontvang je een cadeaubon.

Als je verdere hulp nodig hebt, kun je contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar het onderstaande e-mailadres, of door ons een bericht te sturen via Instagram.